Durant el curs es faran videoconferències. El contingut estarà accessible les 24h del dia durant el període del curs. Google Classroom

Resum del curs

Amb el curs aprendrem a utilitzar la xarxa social Instagram com a eina de màrqueting en línia al servei d'una empresa i/o projecte empresarial. S'explicarà el funcionament del màrqueting a les xarxes socials. Crear els continguts d'impacte viral i baix quin format de publicació. Vorem les plataformes més importants per fer publicitat a les xarxes socials i per finalitzar com és el procés de creació d'una campanya de publicitat, des de el seu inici fins a la recollida de resultats.

A qui va dirigit

Prioritàriament dirigit a persones en situació d'atur i empadronades a Palma.

Imprescindible:

- Comptar amb DNI o NIE vigent.

- Trobar-se en edat laboral en el moment d'iniciar el curs.

- Haver realitzat com a mínim un curs d'introducció al Social Media, Social Media avançat i/o equivalent.

- Coneixements i utilització activa de xarxes socials (especialment Instagram, Facebook, Twitter i Linkedin).

- Disposar d'ordinador, webcam, altaveus i micròfon per poder realitzar les hores en línia del curs. (hi haurà vídeo conferències en directe al llarg del curs).

-Fluïdesa en l'ús de l'ordinador i Internet.

-Motivació i habilitats de comunicació, orientació al client i un bon nivell d'expressió escrita.

Imparteix: Carmen Bueloha Borengue