Resum del curs / Resumen del curso

El Full de càlcul és una aplicació usada en la majoria de les ocupacions, de manera directa o indirecta. Per aquest motiu, ens la trobem en pràcticament la totalitat de les ofertes laborals.

Resulta imprescindible disposar dels coneixements que proporciona aquest curs per a almenys optar a tota oferta laboral, encara que l'eina es vagi a usar de manera transversal en aquesta ocupació concreta.

Amb aquest curs aprendràs a manejar amb agilitat i fer un ús eficient dels processos i operacions habituals del Full de càlcul Excel.

La Hoja de Cálculo es una aplicación usada en la mayoría de las ocupaciones, de forma directa o indirecta. Por ese motivo, nos la encontramos en prácticamente la totalidad de las ofertas laborales. Resulta pues imprescindible disponer de los conocimientos que proporciona

este curso para al menos optar a toda oferta laboral, aunque la herramienta se vaya a usar de forma transversal en esa ocupación concreta.

Con este curso aprenderás a manejar con agilidad y hacer un uso eficiente de los procesos y operaciones habituales de la Hoja de Cálculo Excel.

A qui va dirigit / a quién va dirigido

Prioritàriament dirigit a persones desocupades de Palma.

Prioritariamente dirigido a personas desocupadas de Palma.

Imparteix/Imparte: Juan Vallespir Acosta